Verzending en bestellen

Bestelproces
Het bestellen van uw koffer of tas is nog nooit zo makkelijk geweest. U kunt alles zelf online bestellen. Bij elke stap in het bestelproces wordt duidelijk omschreven wat de keuzes inhouden.

  • 1 - Kies uw product
  • 2 - Adresgegevens invullen

U kunt ervoor kiezen om de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen, bijvoorbeeld op uw werk of bij een vriend(in). Het is niet mogelijk om de bestelling naar een postbus te sturen maar wel naar een PakjeGemak afhaallocatie van PostNL.

  • 3 - Afrekenen

De laatste stap in het bestelproces is het maken van een betaalkeuze. Al onze betaalmethodes zijn kosteloos.

Na deze stappen gaan we met uw bestelling aan de slag. Uiteraard zorgen we er voor dat uw bestelling snel bij uw afleveradres bezorgd wordt. U ontvangt ter bevestiging een email met daarin alle gegevens en de factuur. Via uw account kunt u de orderstatus van uw bestelling in de gaten houden.

Levertijd
Wanneer het artikel op voorraad is wordt uw bestelling binnen 1 werkdag verzonden (op werkdagen voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis).

Volgen van uw bestelling
Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst sturen wij een unieke track-trace link per e-mail. Met deze code kunt u online uw pakket traceren. 

Verzendkosten
Wij rekenen voor bestellingen vanaf 99 euro geen verzendkosten binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder de 99 euro betaal je slechts €4,95 verzendkosten.

Afhalen
Het is tevens mogelijk uw bestelling af te halen bij ons magazijn in Leeuwarden. Indien u van deze mogelijkheid gebruik wilt maken kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een afspraak te maken. Wij zorgen dan dat uw bestelling voor u klaarstaat.

Bagageonline
Polluxweg 1
8938 AZ Leeuwarden

Heeft u toch nog vragen over de levering van uw bestelling? Neem dan contact op met ons op via telefoonnummer 058-2998088 (maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur) of stuur een mail naar info@bagageonline.nl.