Bagageonline: 9.4 van 10 op Trustpilot
Bagageonline: 9.4 van 10 beoordeeld door 15715 reviews op Trustpilot stars
Gratis verzending
Gratis retourneren
058 299 80 88 (ma t/m za: 9-18 uur)

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Op werkdagen voor 22:00 uur besteld betekent dat we je bestelling dezelfde dag verzenden. PostNL bezorgt in de regel de volgende dag. Heeft een item uit je bestelling een langere levertijd? Dan informeren we je per mail over de verwachte bezorgdatum.

Moet ik verzendkosten betalen?
Wij rekenen geen verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland.

Kan ik kosteloos retourneren?
Ruilen en retourneren is kosteloos. Je ontvangt retourinstructies bij je bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren gaat heel gemakkelijk. Vul de retourinstructie in en doe deze samen met het product dat je terug wilt sturen terug in de verpakking. Zorg dat er geen adressticker meer zichtbaar is op de verpakking en geef het af bij een PostNL punt. Als je hen ons antwoordnummer geeft wordt het pakket kosteloos aan ons terug gestuurd.

Bagageonline.nl
Antwoordnummer 6068
8900 VC  Leeuwarden

Lees meer over Retourneren

Ik heb een klacht, wat nu?
We doen altijd ons uiterste best om je bestelling tot volle tevredenheid te verwerken. Is er toch iets niet goed gegaan of is er iets met een product dat je bij ons gekocht hebt?
Neem dan contact op met onze klantenservice, onze medewerkers helpen graag en bieden altijd een gepaste oplossing.
Op maandag tot en met zaterdag zijn we telefonisch te bereiken op telefoonnummer 058 299 8088 of mail je vraag/klacht naar info@bagageonline.nl. We reageren tot 18:00 uur altijd dezelfde dag.

Is het probleem niet goed opgelost door onze klantenservice? Stuur dan een officiële klacht naar:

Bagageonline.nl
T.a.v. Klachten
Polluxweg 1
8938 AZ  Leeuwarden

We reageren binnen 3 werkdagen op je schrijven. Daarnaast verwijzen we je nog naar de Geschillencommissie: www.sgc.nl en het Europese Online Geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
We verzenden met PostNL. Je krijgt een e-mail met track&trace informatie zodat je kunt zien wanneer de chauffeur langs komt. Er worden 2 bezorgpogingen gedaan. Bij de derde bezorgpoging wordt het pakket achter gelaten bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. De chauffeur laat hierover een briefje achter in de brievenbus maar je kunt het ook online bekijken in de track&trace informatie.

Hoe gebruik ik mijn couponcode?
Bij inschrijving voor onze nieuwsbrief ontvang je een kortingscode per mail. Ook via de nieuwsbrief communiceren we regelmatig couponcodes. Een code gebruiken gaat als volgt:

1. Plaats alles wat je wilt bestellen in de winkelmand
2. Ga door naar afrekenen en vul stap 1 t/m 3 in
3. Klik bij ‘Controleer je bestelling’ op het ‘+-’ achter Couponcode
4. Vul de code in en klik op ‘Coupon gebruiken’

De korting is nu meteen zichtbaar. Per bestelling kan 1 code gebruikt worden.

Horen er geen sleutels geleverd te worden bij mijn koffer met TSA cijferslot?
Bij een TSA slot worden geen sleutels meegeleverd. Voor jou werkt het slot als cijferslot. Alleen de douane heeft een sleutel om zo het slot te kunnen openen zonder het te hoeven forceren.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
Bij elk product staat aangegeven of het op voorraad is en dus dezelfde dag verzonden kan worden of dat er een langere levertijd op het artikel zit.
Wanneer een artikel een langere levertijd heeft kunt u deze wel bestellen en informeren we u per mail over de exacte leverdatum.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander bezorgadres invullen. Of je kiest bij de bezorging voor een afhaallocatie van PostNL. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt en je hebt 3 weken de tijd om je pakket daarvandaan op te halen.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, alle prijzen in onze webshop worden inclusief BTW getoond.

Zijn jullie aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg?
Ja, wij zijn lid sinds 2008 en worden elk jaar met succes opnieuw gecertificeerd.

Wat voor garantie biedt Bagageonline.nl?
Bagageonline.nl staat voor service en kwaliteit. Artikelen die je bij ons koopt hebben dan ook volledige fabrieksgarantie. Daarnaast geldt de wettelijke garantie, dat wil zeggen dat je een deugdelijk product dient te ontvangen en het product gedurende een redelijke termijn goed moet kunnen gebruiken. Bij de specificaties van elk product geven wij aan hoeveel jaar garantie er wordt gegeven op het artikel.