9.5 van 10 op Trustpilot
9.5 van 10 OP TRUSTPILOT: 19986 reviews
Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis! Gratis verzending vanaf € 25 Gratis retourneren

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Product op voorraad: Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, is de volgende dag al in huis. PostNL bezorgt ook gewoon op de zaterdag.

Een zeer klein deel van ons assortiment staat in bestelling bij een van onze leveranciers. In dit geval is de levertijd 2 tot 5 dagen, afhankelijk van het merk van het product. Dit wordt duidelijk aangegeven bij de producten. We leveren deze producten meestal ruim binnen deze dagen. We informeren je per e-mail over de verwachte bezorgdatum

Moet ik verzendkosten betalen?
Wij rekenen voor bestellingen vanaf 25 euro geen verzendkosten binnen Nederland en Belgiƫ. Voor bestellingen onder de 25 euro betaal je slechts 2,95 verzendkosten.

Kan ik kosteloos retourneren?
Retour sturen is altijd gratis. Je ontvangt duidelijke retourinstructies bij je bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren gaat heel gemakkelijk. Vul de retourinstructie in en doe deze samen met het product dat je terug wilt sturen terug in de verpakking. Zorg dat er geen adressticker meer zichtbaar is op de verpakking en geef het af bij een PostNL punt. Als je hen ons antwoordnummer geeft wordt het pakket kosteloos aan ons terug gestuurd.

Bagageonline
Antwoordnummer 6068
8900 VC  Leeuwarden

Lees meer over Retourneren

Ik heb een klacht, wat nu?
We doen altijd ons uiterste best om je bestelling tot volle tevredenheid te verwerken. Is er toch iets niet goed gegaan of is er iets met een product dat je bij ons gekocht hebt? Neem dan contact op met onze klantenservice, onze medewerkers helpen graag en bieden altijd een gepaste oplossing. Je ontvangt van ons een inhoudelijke reactie. We reageren tot 18:00 uur altijd op dezelfde dag.
Op maandag tot en met vrijdag zijn we telefonisch te bereiken op telefoonnummer 058 299 8088 of mail je vraag/klacht naar info@bagageonline.nl.

Is het probleem niet goed opgelost door onze klantenservice? Stuur dan een officiële klacht naar:

Bagageonline
T.a.v. Klachten
Polluxweg 1
8938 AZ  Leeuwarden

We reageren binnen 3 werkdagen op je schrijven. Daarnaast verwijzen we je nog naar de Geschillencommissie: www.sgc.nl en het Europese Online Geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
We verzenden met PostNL. Je krijgt een e-mail met track&trace informatie zodat je kunt zien wanneer de chauffeur langs komt. Er worden 2 bezorgpogingen gedaan. Bij de derde bezorgpoging wordt het pakket achter gelaten bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. De chauffeur laat hierover een briefje achter in de brievenbus maar je kunt het ook online bekijken in de track&trace informatie.

Hoe gebruik ik mijn couponcode?
Bij inschrijving voor onze nieuwsbrief ontvang je een kortingscode per mail. Ook via de nieuwsbrief communiceren we regelmatig couponcodes. Een code gebruiken gaat als volgt:

1. Plaats alles wat je wilt bestellen in de winkelmand
2. Ga door naar afrekenen en vul stap 1 t/m 3 in
3. Klik bij ‘Controleer je bestelling’ op het ‘+-’ achter Couponcode
4. Vul de code in en klik op ‘Coupon gebruiken’

De korting is nu meteen zichtbaar. Per bestelling kan 1 code gebruikt worden.

Horen er geen sleutels geleverd te worden bij mijn koffer met TSA cijferslot?
Bij een TSA slot worden geen sleutels meegeleverd. Voor jou werkt het slot als cijferslot. Alleen de douane heeft een sleutel om zo het slot te kunnen openen zonder het te hoeven forceren.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
Bij elk product staat aangegeven of het op voorraad is en dus dezelfde dag verzonden kan worden of dat er een langere levertijd op het artikel zit.
Wanneer een artikel een langere levertijd heeft kunt u deze wel bestellen en informeren we u per mail over de exacte leverdatum.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander bezorgadres invullen. Of je kiest bij de bezorging voor een afhaallocatie van PostNL. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt en je hebt 3 weken de tijd om je pakket daarvandaan op te halen.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, alle prijzen in onze webshop worden inclusief BTW getoond.

Zijn jullie aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg?
Ja, wij zijn lid sinds 2008 en worden elk jaar met succes opnieuw gecertificeerd.

Wat voor garantie biedt Bagageonline?
Bagageonline staat voor service en kwaliteit. Artikelen die je bij ons koopt hebben dan ook volledige fabrieksgarantie. Daarnaast geldt de wettelijke garantie, dat wil zeggen dat je een deugdelijk product dient te ontvangen en het product gedurende een redelijke termijn goed moet kunnen gebruiken. Bij de specificaties van elk product geven wij aan hoeveel jaar fabrieksgarantie er wordt gegeven op het artikel. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.