Bagageonline maakt gebruik van cookies. Hierdoor kun jij optimaal van onze shop gebruik maken en informatie delen via social media, en kunnen wij jou persoonlijker benaderen. Door het gebruik van cookies kunnen wij en derde partijen namelijk je internetgedrag volgen en verzamelen zodat advertenties aangepast kunnen worden op jouw interesses. Door verder gebruik te maken van onze site ga je hiermee akkoord. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Retourneren
14 dagen bedenktijd
Na ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd waarin je kunt aangeven dat je van de koop afziet. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar je bent hiertoe niet verplicht. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
We sturen retourinstructies mee met je bestelling. Hierop vind je ons antwoordnummer voor het kosteloos retourneren van het pakket. Het ingevulde formulier stuur je mee met je retour. Wij kunnen kosten in rekening brengen voor waardevermindering als je het product beschadigd of gebruikt hebt terug gestuurd.
Ruilen
Wil je het artikel ruilen omdat bijvoorbeeld de maat of kleur niet naar wens is? Stuur dan je aankoop gratis retour en bestel en betaal zelf eenvoudig je nieuwe artikel(en) in onze webshop. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort naar de rekening waarmee betaald is.
Retourneren en geld terug
Is het artikel dat je besteld hebt niet naar wens en wil je ook niet ruilen? Dan vul je op de retourinstructie in dat je het aankoopbedrag terug wenst. Je krijgt het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen, of dat je hebt aangetoond dat je de producten hebt terug gestuurd.
Retourinstructie ingevuld? Dan kun je je pakket afgeven bij PostNL. Zij maken een adressticker voor het pakket nadat je ons antwoordnummer hebt gegeven. Ons antwoordnummer vind je onderaan de retourinstructie. PostNL geeft altijd een bonnetje als bewijs van je retourzending. Hierop vind je een 3S code, dit is de trackingcode van je pakket waarmee je kunt zien wanneer het pakket bij ons is bezorgd.
Retouradres:
Bagageonline.nl
Antwoordnummer 6068
8900 VC Leeuwarden
Download de retourinstructie hier.
Wij behandelen je retour uiterlijk binnen drie werkdagen na ontvangst en sturen een e-mail aan je ter bevestiging. Als we geld aan je hebben teruggestort, dan staat dat ook binnen drie werkdagen terug op de rekening waar je ook mee betaald hebt. Indien je hebt gekozen voor achteraf betalen dan annuleren we de openstaande factuur.
Garantie
Wij staan voor service en kwaliteit. Producten die je bij ons koopt hebben dan ook volledige fabrieksgarantie. Daarnaast geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat je een deugdelijk product hoort te ontvangen en dat je het product gedurende een redelijke termijn goed moet kunnen gebruiken. Bij de specificaties van elk product geven wij aan hoeveel jaar fabrieksgarantie er wordt gegeven op het artikel. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Schade
Schade die door iemand (bijvoorbeeld personeel op een luchthaven) is toegedaan aan je eigendom (bijvoorbeeld je koffer) valt niet onder garantie. Schade dien je te verhalen op diegene die de schade heeft veroorzaakt of kun je verhalen op je (reis)verzekering. Wij helpen je graag als je hierbij hulp nodig hebt.