Retourneren

Welke retour mogelijkheden heb ik?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je order kun je het product gratis retour sturen, dit kan via ons online retourformulier.

Via onderstaande knop kun je online je retour aanmelden:

Retour aanmelden

Indien mogelijk versturen in de originele doos of zak, als dit niet meer mogelijk is in een andere passende doos of zak. Om het volledige aankoopbedrag terug te ontvangen is het belangrijk om het product in de originele staat, voorzien van alle labels / kaartjes en onbeschadigd terug te sturen.

Mag ik alle producten retour sturen?

In principe mag je alle producten aan ons retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat, onbeschadigd en voorzien van labels). Er gelden een aantal artikelen die na aankoop uitgesloten zijn van het retour recht. Dit zijn gepersonaliseerde artikelen, onderhoudsproducten, cadeaukaarten en hygiëne artikelen zoals drinkflessen, drinkbekers, waterzakken en lunchboxen.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je het product gratis aan ons retour sturen.
Het product dient voorzien te zijn van de originele verpakking, alle labels en volledig onbeschadigd en ongebruikt te zijn.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

1. Na het online aanmelden van je retour heb je nog 14 dagen de tijd om het product aan ons retour te sturen.
2. Het retourneren is gratis als je kiest voor aanmelding via onze online retourformulier.
3. Om het volledige aankoopbedrag terug te ontvangen is het belangrijk om het product in de originele staat, voorzien van alle labels / kaartjes en onbeschadigd terug te sturen. Bijvoorbeeld: je mag een koffer uit de doos halen en bekijken, maar ga er niet mee op vakantie of rijden over tegels of vuile vloer.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag inclusief eventuele verzend- en betaalkosten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen terug na ontvangst van je retour. Afhankelijk van je bank heb je het bedrag binnen 3 werkdagen terug op je rekening.

Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten retour hebben ontvangen.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

Is retourneren gratis?

Ja, retourneren is gratis als je gebruik maakt van ons online retourformulier.

Kan ik alle artikelen retour sturen?

In principe heb je het recht om alles te retourneren (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen, hygiëne artikelen; zoals drinkbekers & drinkflessen, waterzakken, lunchboxen, onderhoudsartikelen en cadeaukaarten), zolang alles indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat, voorzien van labels en onbeschadigd is.

Dit betekent het volgende:

1. Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking zitten.
2. Zorg ervoor dat alle labels en kaartjes aan het product blijven zitten.
3. Wees zuinig op de producten zodat deze onbeschadigd bij ons terug komen.
4. Je mag een artikel bekijken zoals je dat ook in een winkel zou doen.
5. Gepersonaliseerde artikelen kun je helaas niet retour sturen.

Zorg dat de adressticker met jouw adres & barcode die wij op het pakket geplakt hebben onleesbaar is, zodat het pakket niet nogmaals bij je wordt afgeleverd.

Is een product zichtbaar gebruikt, incompleet of beschadigd:

Wij zullen dan de staat van het product beoordelen en bepalen wat de waardevermindering is.

Bewaar je DHL afgifte bewijs:

Bij het inleveren van je retour ontvang je een afgifte bewijs van DHL. Bewaar deze goed. Mocht er iets mis gaan met je retour zending dan zullen wij vragen naar dit afgifte bewijs.

Mag ik het product uitproberen?

Jazeker mag dat! Je mag het product uitproberen zoals je dat ook in een winkel zou doen.

Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat, onbeschadigd en voorzien van labels in de originele verpakking aan ons terug te sturen. Hierdoor kunnen wij het product ook nog aan iemand anders verkopen.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

Kunnen jullie mijn retour ook thuis afhalen?

Helaas hebben wij deze mogelijkheid niet. Wij willen je vragen het product zelf aan ons terug te sturen.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

Kan ik aanbiedingen of producten in de sale ook retour sturen?

Jazeker. Zolang je voldoet aan de retourvoorwaarden en het product binnen de retour termijn van 30 dagen aanmeldt kun je deze aan ons retour sturen.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

Wat is jullie retouradres?

Bagageonline
Polluxweg 1
8938 AZ Leeuwarden
Nederland

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

Kan ik mijn product ruilen?

Helaas hebben wij geen mogelijkheid om een product te ruilen. Wij willen je vragen het product dat je zou willen ontvangen online bij ons te bestellen en het product dat niet aan je wensen voldoet gratis aan ons terug te sturen.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.