Skip to content
Klantenservice
Terugbetaling
Wanneer krijg ik mijn geld terug bij een retour?

Zodra wij je pakket retour hebben ontvangen wordt deze door ons gecontroleerd. Voldoet je retourzending aan de retourvoorwaarden, dan verwerken wij je retour. Je ontvangt hiervan ook een e-mail van ons. Na ontvangst van deze e-mail wordt het bedrag binnen 1-3 dagen aan je uitbetaald. Heb je gekozen voor Billink, dan betalen zij je terug of wordt het te betalen bedrag (deels) geannuleerd.

Ik heb mijn order geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Heb je in overleg met onze klantenservice je bestelling geannuleerd, dan ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. Na ontvangst van deze e-mail wordt het bedrag uiterlijk binnen 1-2- dagen op je rekening bijgeschreven.

Waarom heb ik mijn geld nog niet retour gekregen?

Er zit altijd tijd tussen de ontvangst van je retour in ons magazijn en de verwerking van je retour. Wij controleren alle producten die retour komen zorgvuldig, dit kost tijd. Zeker in drukke periodes kunnen hier een aantal werkdagen over heen gaan.

Zodra je een e-mail hebt ontvangen met een bevestiging van je retour duurt het maximaal 1-3 werkdagen voor het geld op je rekening of creditcard wordt bijgeschreven.

Contact

Ma - Vrij 08:30 t/m 17:00 uur

  • Mail ons: info@bagageonline.nl
  • Bel ons 058-2998088