Skip to content
Klantenservice
Retourneren
Is retour sturen gratis?

Ja, het retourneren van je bestelling is gratis. Na ontvangst van je bestelling kun je deze binnen 14 dagen gratis aan ons retour sturen. Via de onderstaande link kun je jouw retour online aanmelden

Retour aanmelden

Is je bestelling geplaats voor 16-07-2025? Dan kun je jouw retour hier online aanmelden

Mag ik alle producten retour sturen?

In principe heb je het recht om alles te retourneren (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen, hygiëne artikelen; zoals drinkbekers & drinkflessen, waterzakken, lunchboxen, onderhoudsartikelen en cadeaukaarten), zolang alles indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat, voorzien van labels en onbeschadigd is.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je het product gratis aan ons retour sturen. Het product dient voorzien te zijn van de originele verpakking, alle labels en volledig onbeschadigd en ongebruikt te zijn.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier met de knop bovenaan deze pagina.

1. Na het online aanmelden van je retour heb je nog 14 dagen de tijd om het product aan ons retour te sturen.

2. Het retourneren is gratis als je kiest voor aanmelding via onze online retourformulier.

3. Om het volledige aankoopbedrag terug te ontvangen is het belangrijk om het product in de originele staat, voorzien van alle labels / kaartjes en onbeschadigd terug te sturen. Bijvoorbeeld: je mag een koffer uit de doos halen en bekijken, maar ga er niet mee op vakantie of rijden over tegels of vuile vloer.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug

Zodra wij je retour hebben ontvangen in ons magazijn controleren wij het product. Indien het product voldoet aan de retour voorwaarden sturen wij je een e-mail met daarin de bestestiging van de ontvangst van je retour. Na ontvangst van deze e-mail storten wij het bedrag binnen 1-3 werkdagen op je rekening.

Heb je een week na het versturen van je retour nog niets van ons gehoord? Controleer dan eerst of het pakket al bij ons is afgeleverd door DHL. Is je pakket nog niet afgeleverd neem dan contact op met onze klantenservice

Bewaar het afgifte bewijs van DHL altijd goed. Mocht er iets mis gaan met de zending dan vragen wij altijd om het afgifte bewijs.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier

Wat is jullie retouradres?

Ons retouradres:

Bagageonline
Polluxweg 1
8938 AZ Leeuwarden
Nederland

Kan ik mijn product ook ruilen?

Helaas hebben wij geen mogelijkheid om een product te ruilen. Wij willen je vragen het product dat je zou willen ontvangen online bij ons te bestellen en het product dat niet aan je wensen voldoet gratis aan ons terug te sturen.

Wil je een retour aanmelden, dit kan via ons online retourformulier

Contact

Ma - Vrij 08:30 t/m 17:00 uur

  • Mail ons: info@bagageonline.nl
  • Bel ons 058-2998088