Vind antwoord op al jouw vragen over het bestellen bij Bagageonline
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Leg het product in je winkelwagen door op de button "in mijn winkelwagen"te klikken
- Ga naar de volgende stap en vul je gegevens in
- Kies de gewenste verzendmethode
- Kies de gewenste betaalmethode
- Controleer je bestelling en reken je bestelling af
Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je besteling
Is een account aanmaken verplicht?
Nee, het aanmaken van een account is niet verplicht. Een account kan vooral handig zijn als je vaker wilt bestellen zodat je niet steeds al je gegevens opnieuw hoeft op te geven
Probleem tijdens het bestellen?
Ervaar je problemen bij het plaatsen van je bestelling. Verwijder dan je cookies of probeer het opnieuw. Je kunt ook op een later moment terug komen als het even niet lukt.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Heb je 1 uur na het plaatsen van je bestelling geen mail ontvangen dan kan dit een paar oorzaken hebben
- Controleer of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Is het bedrag niet afgeschreven dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen
- Is het bedrag wel afgeschreven maar je hebt geen e-mail ontvangen. Stuur ons dan een e-mail met je ordernummer (deze vind je op je rekeningoverzicht). Wij zullen dan het e-mailsdres voor je aanpassen en de e-mail nogmaals aan je opsturen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander bezorgadres invullen. Of je kiest bij de bezorging voor een afhaallocatie indien deze wordt weergeven, dit is afhankelijk van de locatie waar je woont.
Ma - Vrij 08:30 t/m 17:00 uur